Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Share
    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Tue Jan 22, 2013 6:56 am



    Here is a link to an event being run in the Covenant Section!! Take a look....

    cheers EVERYONE IS INVITED cheers

    If you are interested in participating please post your info in the Cove thread...so it kinda stays in one place. Thanks!!


    HAHAHA!!! forgot the damn link...here it is:

    http://soulswiki.forumsrpg.com/t17258-exiled-of-ariamis-guerrilla-warfare-event#335508



    Last edited by Ahhotep1 on Tue Jan 22, 2013 8:14 am; edited 3 times in total

    avatar
    Rifter7
    Hollowed
    Hollowed

    Posts : 1523
    Reputation : 69
    Join date : 2012-05-05
    Location : Tama

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Rifter7 on Tue Jan 22, 2013 7:15 am

    yeah i'm down. i'll bring a sl 100.


    _________________
    avatar
    Sentiel
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3181
    Reputation : 231
    Join date : 2012-11-26
    Age : 30
    Location : Mushroom Kingdom

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Sentiel on Tue Jan 22, 2013 7:29 am

    Ahhotep1 wrote:


    Here is a link to an event being run in the Covenant Section!! Take a look....

    cheers EVERYONE IS INVITED cheers

    If you are interested in participating please post your info in the Cove thread...so it kinda stays in one place. Thanks!!


    Link? What Link?
    Brace yourselves, Zelda puns are coming.

    Ok, I'll take a look (mostly to know what areas to visit as hollow tonight). big grin

    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Tue Jan 22, 2013 8:09 am

    please read and follow my request...post in the event thread, Thanks!

    And...yeah, I forgot the link. HAHAHAHA!!! My bad on that one Shrug

    sorry...
    lol! I is a tired amazon.

    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Tue Jan 22, 2013 6:05 pm



    High Profile Bump!

    Duel


    avatar
    EeAyEss
    Hollowed
    Hollowed

    Posts : 1622
    Reputation : 47
    Join date : 2012-05-14
    Age : 21
    Location : In front of my Calculus textbook.

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by EeAyEss on Tue Jan 22, 2013 8:35 pm

    I will join. PSN: EeAyEss.


    _________________
    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Wed Jan 23, 2013 12:20 pm

    EeAyEss wrote:I will join. PSN: EeAyEss.

    Got ya!!! winking Glad your on board!! This will be a BLAST lol!

    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Thu Jan 24, 2013 11:48 am

    Coffee! ....Ok! So, yeah....you can post in this thread if you so desire.
    I will check it for sign-ups and clever comments!! lol!

    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Fri Jan 25, 2013 6:30 pm

    Evil Fex

    avatar
    FinPeku
    Chat Moderator

    Posts : 848
    Reputation : 94
    Join date : 2012-03-23
    Age : 26
    Location : Finland

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by FinPeku on Sun Jan 27, 2013 9:01 am

    Sign me up! Most likely SL 100. I can host if you don't have enough already.


    _________________
    “Soul of the mind, Key to lifes ether….
    Soul of the lost, Withdrawn from it’s vessel….
    Let strength be grant, So the world might be mended….
    So the world might be mended…”
    avatar
    Ahhotep1
    Compulsory Poster
    Compulsory Poster

    Posts : 3133
    Reputation : 206
    Join date : 2012-05-07
    Location : Where ever my interests beckon!

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Ahhotep1 on Tue Jan 29, 2013 11:19 pm

    FinPeku wrote:Sign me up! Most likely SL 100. I can host if you don't have enough already.

    Your signed up, my friend! happy



    Sponsored content

    Re: Guerrilla Warfare Event!!! Brought to you by the Exiled of Ariamis

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu Oct 19, 2017 8:55 pm